Bakslag

Fett bakslag idag.

När jag vaknar är alla känslor helt neutrala. Har ingen aning om vad det ska bli för slags dag. Men det blev en blytung dag. Knappt jag ville släppa iväg sonen till skolan för då skulle det bli så ensamt. Men så funkar det inte.

Stannar upp i skrivandet. Måste gråta lite. Tittar tillbaka på vad jag skrivit tidigare. Man TROR att det är bättre. Man TROR att man fixar det. Ja just då känns det så och jag har lärt mej att ta vara på dom stunderna, men som sagt. Jag måste INSE hur lång tid det tar. Jag måste fatta att jag har mycket att jobba med, fortfarande. Jag är en otålig person. Måste jobba med det också, men idag är det inte lätt att jobba på det.

Jag är långt ifrån redo för nån ny relation. Vill bara ha nån som håller om mej ibland…

Published in: on 2011/01/17 at 08:22  Kommentera